Tuesday, October 16, 2007

niko kao bane

Srbi na prvim stranama Guardiana - nije Kosovo, nisu ratni zlochini, nije Evropska unija, Evrovizija ili sportski uspeh, vech ludilo.



Britanski drzavljanin, srpskog porekla Branislav Kostic je pre svoje smrti zaveshtao svoje bogastvo, stecheno u farmaceutskoj industriji, Konzervativnoj partiji i Margaret Tacher u ime "borbe protiv satanistickih monstruma". Danas se zavrshilo sudjenje, pokrenuto od strane Kostichevog sina Zorana, koje je imalo cilj da dokaze da je Kostich u momentu pisanja testamenta nije bio pri chistoj svesti. Zoran Kostic je rekao da je pre ocheve smrti prekinuo sve kontakte sa njim, jer je Branislav Kostic u vishe navrata optuzivao svoju zenu da hoce da ga ubije i jednom prilikom ju je zakljuchao u sobu i nije pushtao danima. Kosticu je dijagnozirana paranoja, ali je on odbijao lechenje. Novac ce biti vrachen Kostichevoj porodici, kaze se u odluci suda.

5 comments:

Anonymous said...

E da citao sam o tom slucaju ali na pocetku sudjenja. Mislio sam da ce ishod biti drukciji, ali britanski sud je ocigledno razumniji od naseg (sto i nije bas tako tesko).

Anonymous said...

dobro bre mxmvc, kako mislis da stgignem da ti napisem mejl, kad jedva ove postove uspevam da iscitam?!:) jokes on the side, samo htedoh da se osvrnem na izbor muzike, volim taj album low (mada je to jedini koji imam).

popkitchen said...

@undergound d: ja prvi put chula o tome danas. Pa da, chovek je stvarno bio lud, zakljucao je zenu i nije je pushtao par dana. Ubedjen je bio da majka i sestra pokushavaju da ga ubiju.

@sketches: pa napishi ga za vreme radnog vremena, naravno.
izbor muzike je katastrofa, nechu biti u stanju da napravim top 10 ove godine, bash ne pratim situaciju. Ako imash predlog samo shibni.

Anonymous said...

hej, kad ides na teh national? to je jedino o cemu ravnopravno mozemo da razmenimo iskustva, buduci da ja na njih idem 23. 11. ovo o londonu, tesko da mogu da razmenjujem, posto imam samo bajate uspomene stare 13 godina. lepo mi je ovo da citam, samo pisi. kad ces d agledas control?

popkitchen said...

idem 7.11, samo da mi poshalju karte, vech se mislim da sam postala baksuz.

Gledala sam Control, pisala za skolu, i onda sam to prechistila od raznih post-mod. gluposti i poslala na Popbox, kad che oni to da puste nemam pojma.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails