Saturday, October 13, 2007

drawing restraint 9

Sunchano jutro, a 13. oktobar. Mora se ichi napolje. Prvo sam htela da idem na Frieze Art Fair, najvechi sajam savremene umetnosti u Regent's parku. To je relativno blizu mene, ali kad sam saznala da je dnevna karta 18.50 funti, priblizno isto koliko sam platila kartu za koncert The Nationala, skapirala sam da nema shanse da idem.


Izlozba poznatog americkog umetnika Matthew Barney-ja Drawing Restraint je postavljena u galeriji Serpentine u Hyde Parku. Nemam slike iz same galerije, snimanje je zabranjeno, dobro je sto sam pitala.

Posle Cremaster ciklusa, Barney je snimio novi film sa svojom zenom Bjork na japanskom brodu, koji sluzi za lov na kitove. Ovaj video rad?! koshta 6 miliona dolara, traje 2 i po sata i na kraju se Barney i Bjork pretvore morska stvorenja. Film nije dobio bash najsjajnije kritike, ocenjuju ga kao „samozadovoljno i pretenciozno delo“, pa ga nisam gledala. Inache, trailer za film se prikazuje u malo alternativnijim bioskopima, ishao je pre filma Control.

Samo ime Drawing Restraint objashnjava o chemu se radi, Barney crta u stanjima fizicke onemoguchenosti – vezan je za plafon dok crta po zidu ili nekim drugim nepristupachnim povrshinama.

Sudechi po svemu ovome, rekli bi ste ovaj Barney mora da je jako dosadan lik, sledi trailer sa autorskim komentarom, gde se ispostavlja da je covek duhovit, mozda malo bezobrazan posto ismeva akcenat jadne Bjork. „Snimila je muziku sa film, pa sam morao da je ubacim“.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails