Thursday, May 13, 2010

day 05>midtown

Em ste došli u Njujork, em kukate o vremenu. Šta ću kad reagujem na vreme, juče sam se osećala kao junakinja ruskih klasika. Spremna da se bacim pod voz. Šetam gradom u pozajmljenom kaputu, čak me ni šoping ne uzbuđuje, mrzi me da skidam slojeve garderobe kako bi probala neku krpu. Ali ko ovo hoće da sluša, zar ne?

Kako se ne bi šetali ceo dan po kišnom vremenu, odosmo u MoMU, po drugi put, sada da gledamo stalnu kolekciju, mada smo prošli pored Marine. Ona sedi tamo gde smo je ostavili prošli put. Ceo dan u muzeju dok nas nisu izbacili, a mi tek prošli početak dvadesetog veka.






Moj omiljeni bend The National ima koncert u Radio City Music Hallu 16. juna, a moj stari omiljeni bend New Kids on the Block je takođe na turneji.


Srpska zastava ispred Rockfeller centra.

Empire State Building

1 comment:

Mia said...

danas sam ga se setila....bloga mislim...
sjajno.. disi duboko.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails