Monday, May 10, 2010

day 02> bruklinški buvljak

Al je ovaj Njujork hladan. Nije vreme za park, a pošto naši drugari rade, nema smisla uvlačiti se u muzej. Pravac Brooklyn Flee, londonski marketi su jako živahni i volela sam da istražujem razne pijace, a retko šta kupila pošto su skupe po definiciji, ali zašto da ne.
brooklyn flee brooklyn flee
Pisala sam o Fort Greenu, kad sam spominjala seriju Bored to Death. Deluje mirnije, a ceo kraj ima taj šmek male zajednice, kafići i razne radnje na svakom uglu. Vetar duva nenormalno, mi nismo pripremljeni za ovo. Pozajmljujemo kapute i idemo u East Village. Falafel na St. Marksu, prekoputa je Search and Destroy pankerska vintage radnja u kojoj se prodaju Ramones majice, starke, vojničke jakne, a sa plafona vise plastične lutke sa kojim se neko poigrao pa su zavezane kanapima u najbizarnijim pozama.
Kad sam gledala dokumentarac o životu Joe Strummera plakala sam i odlučila da kad dođem u Njujork ću se slikati ispred The Future is Unwritten murala.

2 comments:

Aleksandar Maćašev said...

e, pa vi ste to po mom kraju
ja sam na blok od Strummera
ako ste za vidjanje...

popkitchen said...

i juce sam bila tamo. na thai klopi. 1av izmedju 4. i 5. ulice.
saljem kontakte na PM.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails