Tuesday, December 21, 2010

in the room where you sleep

Gledala sam Half-Nelson pre neki dan. Kakav fenomenalan film, onako jeftin i jednostavan, pomisliš ovo je toliko lako da bi ja mogla da snimim ovakav, ali nikad neću. Možda zato što je teško da nađeš Broken Social Scene da urade muziku za film.

Ne samo da je Ryan Gosling odličan glumac i pravi macan, on ima bend. I ja sam pomislila - Jared Leto u 30 Seconds to Mars ili bend Kianu Reevsa koji ima "dog" u svom nazivu (nije Dog Man Star, to je album od Suede, ali neki pas jeste).


Dead Man's Bones nisu šminkerski emo-hard rock-maroon 5 sranje, to je koncept.
Ryan i njegov najbolji prijatelj Zach Schields su shvatili da ne samo da su im muzički ukusi slični, već da dele pasiju prema jeftinom zombi hororu i pričama o kućama koje su opseli duhovi. Prvo su krenuli da prave mjzikl na temu zombi ljubavne priče, ali kako to niko nije hteo da finansira, snimili su album.

Dead Man's Bones se drže low-fi estetike, ni Ryan ni Zach nisu bog zna kakvi muzičari, navodno su počeli da sviraju kad su odlučili da prave bend. Sve pesme su snimili iz najviše tri pokušaja, a na albumu im pomaže u kreiranju te retro-bizar atmosfere, pored šlagerskog Goslingovog glasa, dečiji hor.



Pitchfork im je dao 7,1. Što je dobro, ako su poslednjem albumu The National dali 8,7, a Interpolu 4,6.

Pomalo Arcade Fire iz "Funeral" faze, pomalo Beckov šmek, seksi bariton Elvis meets Johny Cash glas i horor filmovi B produkcije.






Pop trivia: Ryan je deo poslednje generacije Mickey Mouse cluba, čiji članovi su mega popularni B.Spears, C.Aguilera i J.Timberlake.


Ryanov profil u New York magazinu.

1 comment:

COMMENT said...

Prije svega hvala dr. Agbazara što mi je vratio mog ljubavnika unutar 48 sati. Nemam ništa za reći nego da ti se zahvalim i da ti javim da sam sretna.. Moj ljubavnik se bolje ponaša prema meni i sada provodi većinu vremena sa mnom govoreći mi koliko me voli nego ikad prije.. Ako imaš Za sve probleme s ljubavnikom kontaktirajte Dr.Agbazara putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili ( WhatsApp +2348104102662 ) jer on je rješenje za sve probleme u vezi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails