Thursday, December 09, 2010

modern family

Posle prve epizode serije "Modern Family" pomislila sam ovo nije za mene, ovo je za onaj narod koji ne zna šta će sa decom, ako im ne radi igraonica i za keve, koje tortu za rođendan naručuju od keteringa. Tri porodice (povezane, ali ja to nisam skapirala u toj epizodi), od toga jednu čini gay par sa usvojenom kineskom bebom, su mi delovale užasno usiljeno, sa svim mogućim stereotipima i humoru koji se bazira na "modernosti" vremena - zaštiti stvari u stanu, kako se beba ne bi povredila, dečijim ajpodima i blekberijima i slično.

Ali posle par epizoda (nisam odustala, zgodno je da gledaš dok nešto jedeš, svaka epizoda traje 20 minuta), humor koji je zasnovan na različitim temperamentima i karakterima junaka je preovladao. U epizodi koju sam gledala danas, se pojavljuje Edward Norton u cameo ulozi, nisam mogla da nađem Youtube klip, ali izdržite do osme epizode ... ima i pevanja.

Nisu Simpsonovi, ali "Modern Family" su na putu da budu najvoljenija američka porodica.
Kalvinisti su ih već osudili, pošto šire gay propagandu. Dovoljna preporuka.




Ed Norton nije jedina zvezda koja se pojavljuje.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails