Friday, February 01, 2008

2700 down, 2300 to go

Mislim na moj esej o deci i digitalnim medijima. Odluglovlachila sam momenat pochetka pisanja koliko god je to bilo moguche, a kad sam krenula juche posle nisam iz kuche izashla.

Ne bi izashla ni danas, da ne moram da podnesem dokumenta za italijanski famozni permesso di soggiorno, tj. dozvolu boravka. Iz pricha sam saznala, to nikad niko nije dobio, barem ovu novu digitalnu varjantu, nego je dovoljno samo da imash papir da si dokumenta podneo. Italijanska birokratija je nadaleko poznata kao potpuno nefunkcionalna, sto se vishe pojachava kad si stranac i ne znash kome da se obratish, a chim se spomene ta dozvola, nekako ljudi automatski pomisle da hochesh da se preselish. Ne, nechu da zivim u Italiji, ne samo zbog permessa, hochu da odradim mojih 5-6 meseci i da se vratim u zemlju u kojoj birokratija vlada, ali …. (barem znam kome pare da tutnem).

Sinoch sam pretresala tu prichu sa mojom gazdaricom, koja kaze da nema shanse da tu karticu ikada dobijem. Italija trenutno nema vladu. Berluskoni se sprema za povratak. Ono sto meni nije bilo jasno je kako neko ko je izabran dva puta za premijera moze da se kandiduje po trechi put. Kako neko ko je vlasnik mnogih medija, fudbalskog kluba i chega sve ne, moze da ima javnu funkciju. Pri tom zemlja je u EU.

Andjela kaze da se uzasno stidi sto ljudi znaju Italiju samo po stalnoj promeni vlada i djubretu koje se valjda po ulicama Napulja i preti da pojede grad. Dok se smenjuju desne i (nesposobne) leve vlade, ne rade sudovi kako treba, recimo ako hochete da se razvedete treba vam 5 do 6 godina. Jel to bolje ili situacija u kojoj hochete da se razvedete, a i dalje zivite u istom stanu? Stid je zdravo osechanje, ali ne treba da to glorifikovati.

Ali ko je meni kriv sto chitam blogove glasacha LDP u kome oni deklarativno izjavljuju da neche da glasaju za Tadicha. Ne mislim da che svi tako postupiti, evo i Biki S. ima racionalno objashnjenje. Ali ako blogujesh i sedish na netu, glasao si za LDP, 100% si iz Beograda i tesko da si radnicka klasa. Ti bi samo da ostanesh chist. Pa i Cheda kaze “prljave su mi ruke, savest mi je chista”. Svi znamo ko josh neche da glasa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails