Thursday, April 06, 2006

muzika za kišni dan

Sad kad samo ovo napisala pada mi pamet kako ti opisi vremena i mesta su mi oduvek slabo išli. Volim knjige u kojima nema preteranih opisa, samo radnja, kao kod Hemingveja. Zbog toga su mi pismeni zadaci ovek bili osrednji, barem po mišljenju sredovečnih profesorki književnosti koje su zaljubljene u Andrića.

Inače trenutno idem na jedan kurs kreativnog pisanja (zar se ne vidi?), gde nam je zadatak sinoć bio da napisemo nešto katastrofalno loše. Meni su opisi krenuli po automatizmu ... mesec je tako lep u maju, a možda i u junu, tako pun i sjajan, cveće, cvrčci okolo, mesec pun iznad lipe ispod koje me je poljubio ... scarry. Moram da spomenem da ja i dotična spisateljica (koja me je zaposela u tom trenutku) delimo isti dan rođenja.

Evo i predloga:

Juana Molina - Tres Cosas
John Covertino (jedna polovina Calexico-a) - Ragland
iskljčivo klavir za one u kontemplativnom raspoloženju i
Milosh - Meme
Album meseca marta po mom mišljenju.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails