Tuesday, January 15, 2008

placheni termin



Popkitchen muzicki izbor vecheras u skrivenom kafichu Magic Garden u Staklencu na Trgu Republike. Namerno kazem muz.izbor a ne “pushta muziku”, posto kompjuter pushta muziku, a ja pijem piche pored.

Znachi Interpol, LCD Soundsystem, Belle and Sebastian, Aretha Franklin, Lilly Allen, Wilco, Yo La Tengo, Feist, Spoon, Beirut, PJ Harvey, M.I.A., Burial, Roisin Murphy, Bloc Party, Klaxons, Clash, Pet Shop Boys, Dianna Ross, Blonde Redhead, Jimmy Tenor among others …..

4 comments:

little voice said...

mene si kupila, dolazim...

samo ću malkic kasnije da dropnem jer idem na neki rodjoš (je li da da zvučim ko R. :)
ali svakako ču da prošetam moje nove šarene čarape, suknju i čižme i da pustiš stellu od interpola...
i ako imaš dresden dolls, to nije loše...
a od belle, ako može she is losing it. računaj da od pola 11 puštaš moje želje...
C U

Anonymous said...

ocu i ja stelu!
dovuci cu se negde oko ponoci, nadam se, pa onda pravo ujutru na ispit. a bicu sutra ceo jbn dan na faxu, pa ako ucis, da pijemo caj:)

popkitchen said...

Jel moze Leif Ericson umesto Stele? Nadam se da che se neki od tvojih favorita nachi u tih pet sati muzike koju sam snimila?

Larisa Rankovic said...

kakva je knjiga?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails