Wednesday, November 07, 2007

fake empire

Moj ovogodišnji omiljeni bend The National je svirao sinoć u Shepherds Bush Empireu u zapadnom Londonu.

Još uvek sam pod utiskom koncerta pa će ovo da bude nepovezano, ali ukratko bilo je ... strava. Najgotivniji lik u bendu je bubnjar, koji se sigurno nije šišao mesecima i ko izgleda kao neko ko spava stalno u perjanoj jakni (u kojoj je izašao na binu) i onda mu neko kaže „aj sad sviraj“ i on skine jaknu i počne. U dosta pesama, koristi samo jednu ruku, pošto drugu koristi za daire i neka slična čuda nalik plastičnim bocama, koje su ispunjene nečim što daje ritam, ali onako rasipajući. A kad svira rastura, stalno su to nekakvi brejkovi, nema ludila i lupanja, nisam u životu videla čoveka koji ležernije svira bubanj. On je kičma benda jer su večeras sve pesme zvučale brže.

Sa Nationalom na albumima svira multiinstrumentalista Padma Newsome, ja sam mislila da je to žena, ali nije. Svira violinu i klavijature, a izgleda kao neko ko je u srednjoj školi bio u školskom orkestru, a sad je cool bendom, pa s’vremena na vreme poludi.


Inače ostatak benda su sve braća Aaron i Bryce Dessner (gitara i gitara, respectively) i Scott Devendorf (bas) i brat mu Bryan, gotivac bubnjar. A Matt je totalno nekomunikativan, u nekakvom „muče me unutrašnji demoni“ modu, sem kad se uhvati mikrofona i nakrene glavu na levo, tad je samouverena frajerčina iz New Yorka. Shvatila sam večeras sve pesme Nationala su ljubavne, Matt bi samo da nađe nekog ko će da ga voli i prihvati njegov ironični humor. U momentima kada se otkravio i krenuo da se smeje okrenut ka publici mogu da se zakunem da je gledao u mene.

Pokušala sam da snimim neke fotografije sa mojom VGA kamerom na telefonu, to je smešno i ima isključivo sentimentalnu vrednost. Okačiću neke slike, kad ih nađem negde na netu.

Ko ne zna The Boxer je album meseca juna, a potencijalno i album godine.

4 comments:

moreMarko said...

baš ti zavidim na ovom
:)

ne preostaje mi ništa drugo, nego da svoje muzičke apetite zadovoljim uz THE TAKEAWAY SHOWS (http://www.blogotheque.net/cae_tous_les_concerts_en.php3")

The National@La Blogothèque (http://www.blogotheque.net/article.php3?id_article=2839)

Unknown said...

Chekaj, chekaj, to nisam napisala ali the National sviraju u Zagrebu, da li 21. ili neki drugi dan.

Stvarno vredi.

Ivan Bevc said...

Hmm, dakle, tamo National ovde Joe Cocker...

popkitchen said...

Neko bi komentarisao da su Hrvati "kulturno napredni" pa samim tim vishe eksperimentishu (Zedno Uho festival), ali se ja ne bi slozila. Mislim da je razlika u organizaciji, tj.novcu koji ulazi u organizaciju koncerata. Znam da se moja prijateljica prijavila da bude PR mochvare i da su joj trazili na napishe medija plan za neki period, sto je bio deo procesa selekcije.
Ako neko hoche da pravi klub onda to mora na nestho to da lichi, a ne fazon uzmi pare i bezi, isto tako koncertna dvorana, time u Beogradu upravljaju neki partijski aparatchici, tu svako vuche na svoju stranu, totalna dezorganizacija, mislim kakve su kulturne aktivnosti SKC-a? Koliko su one relevantne za danasnje vreme? Neko ko organizuje koncerte mi je prichao kako obezbednje u DOBu funkcionishe ko struktura za sebe, bukvalno na njega je nemoguche uticati od strane tzv. menadzmenta.... Ali ja sada nabacujem svakakve teze i simptome okolo, a nemam bash vremena da to razvijam. U biblioteci sam, moram nazad na uchenje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails