Wednesday, September 19, 2007

stari/novi rituali

Chovek sam navika, vech sam pisala o tome. Pored posla i stalnog jurcanja za novcem, vechina mog vremena se vrti oko mojih ustaljenih rituala - kafa sa prijateljima, skidanje muzike sa Soulseeka, nalazenje torrenta, skidanje i gledanje serija, Last.fm, prichanje/raspravljanje o svemu navedenom, plus politika.

U to se uklapa i pisanje bloga i chitanje drugih. Nikada nisam planirala da pishem on-line dnevnik, mada sam chesto upadala u tu zamku. Smatram da moj zivot nije preterano intersantan da bi neko gubio vreme na to, ali da mogu da ponudim moje mishljenje i mozda drugachiju perspektivu na stvari koje me interesuju. Posto krechem na postdiplomske uskoro, morachu da svoja interesovanja stavim po strani i da se malo bavim svojim zivotom. Ne znam koliko chu imati vremena i u krajnoj liniji interesovanja da pishem ovaj blog, malo chu da razmislim pa chemo da vidimo.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails