Sunday, September 16, 2007

popkitchen 2.0

Ne, nisam se prebacila na MySpace. Tome josh odolevam. Postojim na Facebooku, ali nechu da se otkrivam josh uvek. Doshlo je do velikog spremanja u popkuhinji i kao rezultat ubacila sam ove lejblove, jer ionako ovaj blog nikada nije nashao svoju pravu misiju, uglavnom sam pisala o svemu sto mene zanima, sada je moguche chitati samo ono sto vas zanima. Naravno ti podnaslovi moraju da budu barem upola pretenziocni koliko i ja sama. Imam jedan folder tamo gde mi stoji muzika koji se zove ’gotiva’, sta rechi vishe. Novi linkovi. Uvek sam otvorena za sugestije. Dok sam se ovim bavila, imala sam priliku da prochitam sve shto sam do sada napisala. Osechaj kao kada chitash svoj tinejdzerski dnevnik. Ja to nemam, ali evo u poznim tinejdzerskim godinama, zvuchi grozno naravno. Sad chu ovo da okachim, pre nego shto u napadu samosvesti obrishem ceo blog.

2 comments:

Anonymous said...

ako obrises blog, naci cu te pomocu cctv-a i uperiti jedan od pomenutih vojnih aviona ka 'ostrvu'! keep on cookin', popchicken!:)

Anonymous said...

oce to tako ponekad :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails