Thursday, June 01, 2006

ko će da izdrži?


Tri ili četiri meseca bez omiljene nam serije. Sve epizode su odgledane, kao bonus DVD o snimanju pilot-a i dodacima o stvaranju ideje za seriju, izboru glumaca, izgubljenim scenama, svi podcasti odslušani, pogotovu oni o tome šta će biti tema treće sezone, ova dvojica producenata i kreatora serije (Damon Lindelof i Carlton Cuse) su neviđeno neozbiljni tako da mi uopšte nije jasno šta će od toga stvarno biti, a šta ne ...

Kad će da izađe taj DVD druge sezone u Americi da i to piratišemo? Postoji ogromna razlika u gledanju prve i druge sezone, jer većina je ljudi odgledala prvu sezonu odjednom, a drugu su već zakačili raspored u Americi pa su onda gledali jednu epizodu nedeljno što malo razvodni ugođaj, plus je bilo nekoliko kreni – stani pauza. Tako da je sad pravo vreme da se napravi druga sezona maraton.

Inače iako je serija po mom mišljenju genijalna, u smislu likova, njihovih odnosa, detalja, referenci, a pogotovu premise, čini mi se da ljude već počinje da nervira komplikovanje zapleta i uvođenje novih likova. Čak ima i besnih reakcija. Pa da je sve previdljivo ne bi vam bilo zanimljivo – pravo pitanje je da li želite da se iznenadite ili da vaša teorija pobedi? Ipak je ovo serija, a ne Cluedo. Be carefull what you wish for.

Do tada ko hoće može da sluša omiljenu muziku Matthew Foxa, a to je su The Arcade Fire, Sigur Ros, I Am Kloot and Modest Mouse.

Za one koji ne navijaju za dalje razvijanje romantičnih osećanja na ostrvu, moram da priznam da moj desktop krasi slika Jack i Kate, ali ne iz serije, već neka slikana za časopis neki – izgledaju kao super par (sad se zna za koga ja navijam), svaki put kad je vidim (100 puta dnevno) srce mi poskoči a osmeh mi ozari lice.

3 comments:

Anonymous said...

jel imas pored lost i veronice mars(valjda se tako zove) da predlozis jos neku seriju koja se trenutno daje na tv? Po mogucstvu strana.
Shotra

Anonymous said...

Ej Zdravko, trebao bi da gledas sopranose, oni su sroz super. Malo duze traju, ali je krimi serija skroz.
Ali ipak Lost je moj favorit, a Veroniku Mars zaboravi, jer popkitchen malo preteruje u serijama. Pozdrav od Ujkice

popkitchen said...

ne, ne veroniki treba dati sansu. To bi to morao, jer je totalni mix zanrova - recimo film noire i teenage serija.
Sopranosi su super, kao grcka tragedija sa New Jersey mafijasima.
Onda ako ti se svidja film American beauty, mozda bi trebalo da probas Six Feet Under - super drama, lik koji je pisao scenario je kreator ove serije.
ili Weeds, prva sezona ima samo 10 epizoda, to ti je single-mom u predgradju koja diluje travu.
Mada kapiram da bi tebi bio super Smallwile koji ja nemam, to je o serija o Clark Kentu pre nego sto je postao Superman.
Sve ove serije imam ja posto ih nema na tv, tamo danas serije idu na umru.
Ali sve to mozes da dobijes kad ti pocne raspust:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails