Sunday, August 17, 2008

hepi brzdej


Madonna je najveća ženska pop ikona ikada. I pored loše glume, prosečnog glasa, kabale & makrobiotike, površnog trendseterstva i lažnog britanskog akcenta.

Prvi put sam se susrela sa njom na igralištu pored terena za mini golf u vojnom kampu kod Fažane u Istri, gde su tinejdžerke igrale uz Express Yourself. Jel treba da vam kažem da po povratku u Beograd i polasku u četvrti razred sam istu plasirala svojim drugaricama kao svoj izum. Like A Prayer je prvi album koji sam nabavila, jer sam to želela (a ne vođena šarenim omotom ili da mi je poklonio stariji rođak ili porodični prijatelj …. Na primer Kim Wilde). Kaseta, izdanje Jugotona. Ko zna gde je to danas….

Ne bi imala ništa protiv da je čujem uživo, ali neću putovati 12 sati do Crne Gore da bi to odradila na Jazu. Mada sudar Madonne i Crne Gore će biti epski. Sa jedne strane gay igrači, sa druge đetići. Zoran Panović u tekstu o njoj u Statusu ipak tvrdi da je za Crnu Goru prava stvar, za njih su Rolling Stones previše tvrdi, kaže Crnogorci nisu rock n’roll, oni su disko.

Srećan 50. rođendan Madonna!!!

E sad da nam otkriješ kako imaš takve butane i mišiće, jel to mora mnogo da se vežba?

1 comment:

A. said...

Nema konkurenciju, kakva god bila.

Sve posle Ray of light albuma je bez veze, mada bih ipak voleo da je vidim uživo. Ne na Jazu, slažem se! :))

Da je živa i zdrava još ovoliko minimum, srećan joj roćkas! :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails