Saturday, May 20, 2006

nepametne stvari


popkitchen ni na koji način ne želi da krši izbornu tišinu uoči referenduma, ali ovo prosto ne može da prođe nezapaženo. Sledi citat govora Predraga Bulatovića sa mitinga, koji je prekinut povicima pristalica Mila Đukanovića ’’Milo, Milo’’, ’’Nije ovo Srbija’’.

’’ Predrag Bulatović, vama koji skandirate tom čoveku, šalje poljubac jer vi nijeste krivi za to. Moja poruka Rožajama i Crnoj Gori sa ovog trga – Crna Gora ne smije da bude podeljena. Moj otac, djed i pradjed uložili su sve za stvaranje Crne Gore državom ..... Za mene je Crna Gora u srcu najveća na svijetu. Ja želim da ona bude slobodna ali to ne može, kad činovnici tajne policije mogu da instuiraju maloletnike i delikvente da rade nepametne stvari’’ obratio se Bulatović Rožajcima. ’’Vi ćete momci, ubrzo skandirati Peđa, Peđa. Vi ćete preći na moju stranu i ja ću vas primiti ’’ bile su Bulatovićeve riječi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails