Monday, May 22, 2006

ko ima dolara ....


Ni odmor nije ono što je nekad bio ... iz moje perspektive to počinje da zvuči kao pravo mučenje. Prvo agencije i one ribe koje u njima rade i daju mi poluinformacije me nerviraju, a zatim i one fotokopirane stranice sa cenama i gde ja samo gledam gde da se ubacim sa terminom i novčano (jel treba da spominjem da to jedno ne ide sa drugim), onda imena hotela bez slika ili ikakve informacije gde se to uopšte nalazi, zatim svuda kao pravi paranoik naslućujem srpsku biznis praksu, prevare i zavlačenje – sve to kod mene budi iracionalnu paniku. Jadan onaj koji putuje sa mnom. Najluđe je što ja obožavam da putujem, da mogu da biram bila bi globtrotter po zanimanju, ali posle malo razmišljanja sam skapirala da ja gotovo nikad nisam putovala u tim paket aranžmanima. Ako je bilo more, onda kod nekog u kuću, ako je inostranstvo, ako ne kod nekog u kuću, onda učenje jezika ili razni studentski seminari (evropske integracije kao izgovor za pijanstvo, pa najbolje se integrišu oni koji se smuvaju – ako nas podnapite Rumunke ne uvedu u EU, onda ne znam, da ne spominjem vezu između Mađara, koji je definitivno najružnija osoba na svetu – prava žaba i Izabele, Nemice po rođenju, koja je studirala u USA, priča italijanski tečno a i srpski jer od 1996 živi u Banja Luci – sa ovakvim profilom može samo da bude špijun). Sad mi treba odmor kao ozeblo sunce i tih tričavih 10 dana, moram da uglavim u nekakav aranžman. Naravno ovde se potvrđuje da želje i mogućnosti nikako ne idu zajedno – tj. ako se ide u prijateljsku Grčku onda moram da mislim deset dana šta ću da jedem ( a to mu dođe moja najveća opsesija), jer hotel je previše a na drugim mestima, ne znam kakvo je more, ne bi baš da se kupam u bazenu .... I taman odustasmo od grčkih ostrva, i prebacismo se u Afriku, kad slučajno surfujući dođoh do zlata vrednog podatka, a to je da Calexico 28.08 sviraju na Kritu. Načula sam mogućnost čak i da sviraju ovde, ali u svakom slučaju ako je u to vreme, onda definitivno nisam tu, pa zašto ne bi išla tamo.

Kad je pronađen relativno odgovarajući smeštaj i vreme, onda smo došli do nove prepreke (zar je neko mislio da će ovo ići lako) a to je viza ... koja je nesigurna za dobijanje za nekog u mom statusu, plus zahteva prijavljanje na biro, gomilu garancija – koje su potpuno protivrečne - ona u kojoj jedan od mojih roditelja garantuje da me izdržava i ona u kojoj piše koliko zarađujem honorarno/ilegalno, pa ako Grci ovo sve progutaju, evo mene kako pevam love the run, but not the race ..... A u Crnu Goru kako stvari stoje sigurno nećemo ići.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails