Friday, December 07, 2007

piano works

Svirala sam klavir od 9. do 11. godine. Niko me nije terao, mojim roditeljima je bilo svejedno. To je divan instrument koji nikada nisam nauchila da sviram. Kad me ljudi pitaju ja kazem "izbacili su me iz muzicke skole". To mi zvuchi cool, ali naravno nije istina. Nisam dovoljno vezbala da polozim ispit, ponudili su mi da ponavljam godinu, sto ja nisam htela. Samodisciplina je doshla dosta kasnije. Sada mi je zao, a evo i zashto.





A sto je najgore i gitaru sam krenula da uchim da sviram. Takodje bez uspeha.



Znam da sam preterala sa Interpolom, ali chekirajte sta Loveless pishe (kojoj ne rade komentari, inache bi napisala da je to za Paula i Helenu Christiansen iz tracherskih novina, u kojima takodje pishe da Carlos D. ima herpes i odgovoran je za shirenje istog po njujorskom East Villageu, i ja skupljam takve informacije gde god i ko zna da li su tachne), ona deli moje odushevljene i veoma detaljno prenosi svoje utiske i atmosferu sa koncerta.

3 comments:

Anonymous said...

slatka jelena, poludecu sto mi ne rade komentari...ne znam sta da cinim. promenicu adresu, na kraju, a to ne bih volela. nego, pol i helena jesu zajedno, cak sam videla i fotke. ne bih ja bila ja da to sve ne istrazim...:)

Ivan Bevc said...

Tracare ste najobicnije!!!

blogspot rulez!!!!

Ja, inace, ne umem da sviram bas nista, ocajno i pevam...ali sto volim da pevam...

Anonymous said...

ha ha ha...konacno i ja da budem tracara! ako je za pola, nema boljeg razloga...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails