Tuesday, April 20, 2010

bookmark ‘em #1

U mojoj blogerskoj lenjosti, rada sam da podelim linkove koji uveseljavaju moj Google Reader svakodnevno.

The Selby

Glorija ima onaj slogan „saznajte kako žive poznati“, e ovi meni nisu poznati uglavnom su neki arty-farty tipovi koji žive na mestima kao što su Brooklyn ili Tokio, ali Selby redovno fotkama obavestava kako ljudi uređuju svoj životni prostor. Pošto rekoh ima raznih ljudi, ali se većina može podvesti pod nekakvu umetnost, prostori su zanimljivi, lični, haotični, neki potpuno bizarni (šta ljudi skupljaju nećete verovati). U krajnjoj liniji nije ni bitno ko su ljudi, bitno je skupljati inspiraciju za uređenje sopstvenog stana.
Evo izdvojila sam par iz Brooklyna, on poseduje nezavisnu etiketu, ona je stilista, imaju dete, kuće i dovoljno mesta za knjige i diskove.





Ili gej par koji voli da kuva.





Popculture Cooking

Da sam ja ozbiljna, moj blog bi ovako izgledao. Šveđanka, italijanskog porekla piše o hrani i popkulturi. Od masne hrane koju je Elvis voleo, kolača koji izgledaju kao Apple proizvodi do švedskog National Waffle Day.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails