Tuesday, December 09, 2008

shoreditch twat


hipstery toilet







U Londonu, hipsteri izlaze i žive (ako to mogu da priušte) u delu istočnog Londona koji se zove Shoreditch. Na izložbi časopisa, Shoreditch Twat, galerija je prepuna momaka sa lažnim naočarima, uskim pantalonama i špicastim cipelama, devojkama obučenim u karirane košulje, sa plastičnim nakitom. Da ih pitate da li se smatraju hipsterima, uvredili bi se.

Ko su hipsteri i da li ih ima i u našoj sredini, možete otkriti u novom časopisu pod nazivom White City. I da mi kažete kako časopis izgleda.

5 comments:

Anonymous said...

Dobro izgleda ovaj White City. Nisam cula ni videla do sada.
Samo mi ovaj deo nije bas jasan:
"It is written entirely in English, entirely by local Serbian writers for a Serbian readership." Tj. zasto za srpske citaoce na engleskom?

Anonymous said...

OK, vidim objasnjenje u 'About' rubrici, interesting!
Danas idem da nabavim

popkitchen said...

Meni je receno da je izasao, ali kad sam poslala da mi se kupi primerak, nisu ga nasli.

Bas me zanima sta mislis o casopisu (ja ne mogu nista da kazem, jer nisam videla, iako je jedan tekst potpisan mojim imenom) i da li postoji buducnost za tako nesto.

Anonymous said...

meni je kul, mada je pilot broj bio malo bolji. reci drugarima da mogu da nadju white city kod kolportera sigurno, jer ga nema na svim kioscima..
tvoj tekst je super, tema je zahvalna u svakom slucaju :) btw radio sam deo upitnika (koji ide uz tekst) o hipster fenomenu u skandinaviji

pozz ;)

popkitchen said...

@dushan: hvala.
nisam jos uvek videla casopis, kupicu ga ovih dana kad stignem kuci, ali sam uzasno zaintrigirana, ne za tekst, nego ostatak broja.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails