Monday, February 05, 2007

za ljubav treba imat' dušu

DISCLAIMER: Svi likovi u priči su stvarni, moćni i izabrani namerno. Posledice njihovih akcija su opipljive.

Ako vas trenutna situacija podseća na deja-vu, parole “Ne damo ….” izazivaju osećaj da ste upali u crnu rupu iz koje nema izlaska, ovo je skromni pokušaj objašnjenja.

Kada sam pre neko veče kusala supu u dnevnoj sobi ispred televizora, taj ritual mi je prekinula vest da naš premijer odbija da se sastane sa međunarodnim izaslanikom UN-a/glavnim pregovaračem za Kosovo (nije bitno za priču). To je kod mene izazvalo instant asocijaciju i ja to podelih sa boljom mi polovinom “Na šta te podseća …?”, iz topa isti odgovor. Ok, raspitala sam se i okolo i gotovo svi su reagovali isto.

How did it happen? Ja mislim ovako. Voja K, Srđan Đurić, Dejan Mijalov i Vladeta Janković su sedeli jedne mračne noći možda baš u kuli na vrhu zgrade u Nemanjinoj, ako ste se ikada pitali čemu ta kula služi ovo je moguć odgovor, i prizivali duhove. Koliko ga muči nesanica zbog prevelike odgovornosti zbog delikatne situacije u kojoj smo se našli, Koštunicu još više muči to kako će se u budućnosti tumačiti njegova istorijska uloga. Zato se odlučio na korak kontaktiranja predaka da ih upita za savet šta da se radi. Iskreno on se nadao caru Lazaru koji bi mu rekao dal da sprema vojsku na Kosovo ili barem Karađorđu, da vidi dal da diže bunu na dahije. Al ne leži vraže iz dubine noći javlja im se all too familiar voice. Sloba, koji sedi u čekaonici limba, je prvi čuo ovaj vapaj. “Još pitaš Vojo, ko ja sa Cimermanom, Holbrukom i Vilijamom Vokerom, eto tako”. Dok je ovo trajalo, Mihalov onako gojazan se vrpoljio i znojili su mu se dlanovi tako da je u jednom trenutku povukao ruku iz čvrstog stiska Vladete Jankovica. I tu se prekide niz. Sloba osta da visi između dva sveta i nekako mu najlakše bi da se nastani u krhkom Koštunicinom telu ko u filmu Dr. Doolittle. I ostade tu da obitava.

Očekujem Boj na Kosovu tri puta dnevno na svim kanalima i ubrzano snimaje sikvela, “Ko da mi uzme iz moje duše …” pre svakog dnevnika, pre i posle pranja zuba.

U sledećoj epizodi: šta se desilo kad su Tadić, savetinici i marketinški magovi dozivali duh John F. Kenedija u potrazi za odgovorom kako izbeći katastrofu po ugledu na krizu u kubanskom Zalivu svinja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails