Monday, May 05, 2008

Upisana sam u birački spisak

Prijavila sam se odmah kad su objavili izbore i na sajtu Ministarstva spoljnih poslova napisali upustva. Zvala sam ambasadu i Rimu već jednom i oni rekoše „pa kako vam nismo odgovorili, sećam se baš vašeg maila“, navodno su poslali moju prijavu u Beograd u izbornu komisiju.

Izbori su za manje od nedelju dana, zovem ih danas, moram da se organizujem, ipak ja ne živim u Rimu. Lik sa druge strane kaže „pa naravno da ste upisani u birački spisak, vidimo se u nedelju, nego ovaj Damir (kaže isto prezime kao moje) jer vam to rođak, da ga pozovete“. Nije, nemam ja porodicu ovde. „Kako je to moguće, vi ste tako velika porodica iz Crne Gore naravno“. Pogađate moj sagovornik je iz Crne Gore. Naravno. A ja ne koliko znam. Iz okoline Uba da budem precizna.

Ako je ovo sistem, ne da oni obaveste tebe, nego ti njih da zoveš, i da pri tom obavestiš rođake koji to nisu, u pitanju je potpuna lakrdija. Šta i kako glasati – pa to znate i sami.

2 comments:

Anonymous said...

Ja sam pred prosle izbore, ove predsednicke, menjala grad u kom sam upisana u biracki spisak i, gle cuda, uspela sam da preko neta utvrdim da sam sa jednog izbrisana i u drugi upisana. Bas mi je to bilo wow. A ovi ljudi po nasim konzulatima i ambasadam u inostranstvu su takodje wow.

Anonymous said...

Bash mi je drago shto si konacno uspela da se izborish sa vetrenjacama. Josh i da pobedimo na izborima, pa evo mene kod tebe sa osmehom na licu. Drzimo jedni drugima fige, i malo vishe optimizma dragi prijatelji.
Ljubim te darling.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails